Det gick!


Jag har haft sex!!
En mening jag aldrig trodde jag skulle få skriva men idag, för inte allt för lång stund sedan så kunde jag äntligen ha ett jävligt skönt samlag med min älskade mr T. Var 2½ år sedan sist pga vestibuliten. Det här betyder så oerhört mycket för mig. Jag vet att det kommer fortsätta göra ont, jag är ju inte frisk bara för att jag kunnat ha sex men fy fan vilket jävla framsteg.

Jag sitter framför datorn med ett superstort leende. Var inte planerat, vi började mysa och jag bad om att få bli smekt. Innan han ens han göra det satt jag grensle över honom och sen.. sen hade vi sex. Blev inte lika nervös eller låst som jag brukar bli när vi försökt men kan bero på att då har det varit mer planerat, nu var det väldigt spontant. Jag skulle ju ändå bara bli smekt. Hade inte blivit smekt eller pullad på ett tag så trodde först jag skulle vara för tight men gick hur bra som helst. Vi tog det väldigt lugnt i början, nästan en millimeter i taget.

Nu efteråt... Visst känns det lite, svider lite grann men fan. Jag har kunnat ha sex! Är så lycklig nu! Längtar redan efter nästa omgång.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Milla

Fan vad nice!! Glad för din skull! :D

Vet hur den känslan är när man äntligen kan ha sex, den är fantastisk! Glöm inte heller bort att "vanliga" tjejer också kan bli lite ömma om de inte haft sex på ett tag, det säger i alla fall mina tjejkompisar till mej :)

2009-03-01 @ 19:33:05
Postat av: Lollo

Åhh! Grattis! Vad glad man blir av att läsa sånt här! :D

Jag hoppas också på det där snart, men nu har jag iofs inte ens en pojkvän, så då är det ju ingen rush direkt.

2009-03-06 @ 23:52:11
Postat av: Lisa

Hej! Vad kul för dig att det är på bättringsvägen! Jag har en liten fråga, hur började ditt vestibulit visa sig? Sved det bara ibland eller började det bara svida hela tiden? Jag förmodar att jag fått det då det svider när jag kissar och ska ha sex och har gjort det i tre månader nu. Ska gå till gynekologen men tänkte höra med dig, blir det värre om man inte gör något åt det? Och vad finns det att göra åt det?

Lycka till med allting, önskar dig allt gott i livet!

MvH Lisa

2009-03-16 @ 17:32:00
Postat av: Helene

Jag satt inne på nätet och googlade på samlagsmärtor och till slut kom jag in på din sida, måste bara säga att jag tycker de är så otroligt skönt att få läsa om någon som har samma besvär som jag. Jag har haft vestibulit i snart 2 år och har gett upp allt hopp om att jag någonsin ska bli bra

=( Hur håller du och din partner erat förhållande att fungera? jag är rädd att min sambo snart lämnar mig pga detta...

Tack för att du bloggar om detta!

Mvh/Helene

2009-10-15 @ 02:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0