Kärlek och framsteg!

Visst kändes det jobbigt när det tog slut mellan mig och exet. Men samtidigt hade vi då bott ihop i några månader som vänner istället för ett par så det underlättade en hel del. Vi pratade ut och han sa själv att han hade tankar på att göra slut men eftersom jag mådde så dåligt ville han inte göra det värre. Tanken var snäll men då var en den av sakernasom gjorde att jag mådde dåligt att jag funderade på att göra slut men inte fick någon reaktion från honom om hur vi skulle göra.

Det som gjorde att jag tillslut sa orden var efter att jag hade strulat med en annan kille. Helt fel av mig, jag vet. Slå mig med alla moraliska piskor ni kan hitta men tror inte ni kan få mig att ha sämre samvete för det som skedde än vad jag redan har. Kvällen efter ringde jag iaf och gjorde slut. Ännu mer fel av mig att göra det över telefonen. Vi pratade om det sedan när jag kom hem igen.

Så för att göra det ännu värre inom det där med vett, etikett och moral så har jag blivit ihop med en annan, helt underbar kille. Vill ni fortsätta slå med era piskor så får ni gärna göra det men eftersom det här känns helt rätt och han får mig att må så bra så kan det inte vara fel. Redan innan jag och exet gjorde slut var jag väldigt nyfiken på honom och tyckte han var en riktigt bra kille med härlig humor och vi hade många gemensamma instressen. Jag tänker därför förlåta honom för att han är ett stort fan av Star Wars ;P Han var så lätt att prata med och timmarna flög förbi när vi pratade.

Efter att de tog slut gick det fort. Känslorna kom som ett oväntat brev på posten. Jag föll som en fura för honom. Det är återigen ett distansförhållande, norrut den här gången. Jag har tillbringat den största delen av den här månaden hos honom och jag är själv förvånad över hur bra vi passar ihop. Vi har samma barnsliga och lite råa humor, driver med om det mesta och flesta. Han lagar världens godaste köttfärsås och han har en charmig personlighet. Så härligt att få vara nära honom oavsett om det är i samma lägenhet eller genom att prata i telefonen. Vi visar varandra uppskattning på ett sätt som jag aldrig varit med om förut. Sen tycker jag det är ett stort plus att han har tagit det här med min vestibulit på ett väldigt bra sätt. Tillsammans med honom har jag även gjort en hel del framsteg när det gäller vestibuliten men mer om det i nästa inlägg, detta börjar bli lite väl långt.

Älskar dig mr. T

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonyma Malin

Hej!

Vad glad jag blir av att läsa att du har mött kärleken!!!

2009-01-29 @ 18:20:21
Postat av: Anonym

bra blogg! :) <3

2009-01-29 @ 18:23:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va skönt att du har hittat e ny, då känner man sig inte så ensam längre. =)

Snygg blogg, btw!



Titta in i min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-29 @ 18:25:28
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0