2009 går i sexets tecken

När det gäller vestibuliten så har jag gjort så många framsteg nu tillsammans med min älskade mr T. Vi har inte kunnat ha samlag än men fortsätter det såhär lär vi kunna ha det inom en snar framtid.

Vestibuliten gör fortfarande ont, vissa dagar kan jag inte sitta hur jag vill, använda jeans osv men jag har mina bra dagar också. Försöker att smörja med locobase och den andra som bedövar men tycker inte att det hjälper så mycket. Helst skulle jag vilja göra en botoxbehandling och hoppas att det hjälper. På tal om botox så ska resultatet snart avslöjas. Jag väntar med spänning!

Även om själva vestibuliten inte alltid gör ont så är vaganismen ett problem. Förut hade jag kontroll över mina muskler och kunde knipa till när jag ville men efter att ha fått både vesti och vaganism så har jag helt tappat kontrollen. Just nu är jag spänd i stort sett hela tiden. Tror därför att botoxen skulle hjälpa så man blir avslappnad igen.

Det tråkiga är att efter de gånger vi har lyckats göra något med kläderna av så har jag kännt mig väldigt öm och haft mer ont. Vi försöker bara på mina bra dagar så egentligen gör det väl lika ont som mina sämsta dagar men tråkigt att det ska bli så efteråt.

Vill inte att ni ska tro att jag klagar för de framsteg som jag gjort är helt otroliga. Trodde aldrig att jag skulle få njuta så mycket som jag gjort den senaste månaden tack vare mr T. Det känns skönt att han märker när det är rädslan och inte smärtan som gör att det tar stopp. Han är inte heller så på och tjatar utan låter mig få bestämma även om han tar väldigt många iniativ.

Det här blev en rätt tråkig text, känns nästan som en fakta text men men, man kan inte lyckas varje gång.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt att höra att du mår bra igen! :D

Kul med ny kärlek som man kan vara sig själv med.

Min vestibulit har också blivit betydligt mkt bättre! Har haft skönt penetrerande sex flera ggr! Hoppas att det blir så för dig också!

2009-01-29 @ 17:26:19
Postat av: Lollo

Vad kul att höra att det går bättre för dig! Små framsteg är som sagt också framsteg.

2009-02-01 @ 19:12:16
Postat av: Kristin

Hej

Jag håller på med en artikel om vestibulit.

Jag undrar om jag skulle kunna få göra en telefonintervju med dig om dina tankar om hur du behandlats i vården, om och när du sökt hjälp.

Du får givetvis vara anonym.



Maila mig på adressen jag angivit!

Mvh Kristin

2009-02-06 @ 15:11:43
Postat av: Kristin

Hej

Jag håller på med en artikel om vestibulit.

Jag undrar om jag skulle kunna få göra en telefonintervju med dig om dina tankar om hur du behandlats i vården, om och när du sökt hjälp.

Du får givetvis vara anonym.



Maila mig på adressen jag angivit!

Mvh Kristin

2009-02-06 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0