Söndagsleken

I söndagskväll/natt när jag och killen skulle gå till sängs var jag kåt och han trött. En tråkig men väldig vanlig kombo.
- Du kan ju leka med lelo, sa han och va inte sen på att nappa på förslaget. Jag sa dock innan att det kan jag ju inte göra medan han ligger bredvid, men han lyckades övertala mig.

Så där låg jag med killen bredvid mig i sängen och med lelo surrandes. Kändes lite konstigt först för det var väldigt länge sedan jag gjort något liknande i hans närhet pga vestibuliten. Efter en stund kändes det väldigt upphetsande att ha honom precis bredvid sig och känna hans andetag och hur han blev kåtare och kåtare.  Men.. Han somnade!

Jag vet att han var väldigt trött men när jag för en gångs skull gör något för min egen njutning med honom bredvid borde han väl iaf ha ansträngt sig lite. Han borde veta hur svårt det var att göra detta. Att höra hans snarkningar är inte nåt som får mig att vilja fortsätta, så lelon stängdes av. Nu är jag väldigt känslig när det gäller sex så detta gjorde att mitt redan bräckliga självförtroende fick sig en rejäl törn.

Har svårt att tro att jag kommer försöka mig på samma sak igen inom en snar framtid.. Fan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0