Skrämmande sex

Efter att jag fick min lila lelo lily av pojkvännen när jag fyllde år har sexlusten börjat komma tillbaka med stora steg. Jag är ofta lite småkåt och pojkvännen får ofta offra sig på många långa hångelstunder. Det är jättemysigt och jag är glad över att lusten kommer tillbaka. Jag har lekt lite med min lila lelo lily och fått en såå sjukt skön orgasm. Så förutom att det är kul att säga lila lelo lily snabbt tio gånger så är det en bra liten leksak. Evigheter sedan jag hade en sån orgasm. Med evigheter menar nästan 1½-2 år sedan.

Det var de roliga nyheterna om sex, nu till de tråkiga.

Även om det är mysigt med hångel så blir inget mer. Nångång har jag gjort det skönt för honom men han får inte röra mig. Jag blir arg bara han nämner nåt om det, eller besviken för jag vet att det inte kommer att hända. Jag skulle kunna smeka mig själv i hans närhet men det blir av någon anledning aldrig så. Känner mig fortfarande lite "ringrostig" när jag smeker mig själv så därför var lelo till en enorm hjälp.

Min vestibulit verkar (ta i trä) på väg att bli bättre men de gamla vanorna sitter kvar. Som att slå bort hans händer, sucka åt hans förslag på smek och det tänkesättet jag hade då. Jag behöver nog mer tid på mig att få vara kåt och hitta tillbaka till mig själv. Kanske tänder jag på samma saker som innan, kanske vill jag nåt helt annat nu. Det sköna hårda sexet jag gilllade innan kommer knappast funka i början när vi har sex igen, när det väl händer.

Det är fortfarande väldigt skrämmande det där med sex.. mest därför jag behöver tid. Vågade ju inte ens bli upphetsad innan och nu blir jag det utan problem. Svårt att förklara hur det känns för den som inte gått igenom det här. Att kunna ha ett riktigt samlag känns fortfarande väldigt långt borta men jag hoppas att det kommer det också tillslut. Självförtroendet har fått sig en sån enorm käftsmäll pga av denna sjukdom vilket också gör att jag inte låter honom röra mig.

Tanken på att sexlusten gör iaf att de andra problemen inte är lika jobbiga

xoxo

Kommentarer
Postat av: vV

Så skönt att lusten börjar komma tillbaka. Det andra kommer det också. Jag ville heller inte bli tagen i när jag mådde som sämst. Blir ju ganska så nyfiken på din nya leksak ;)





vV

2008-09-08 @ 10:09:15
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/
Postat av: brinnande vulva

den är helt underbar min leksak^^ Kommer inte ihåg vilken hemsida killen beställde den ifrån men den finns på flera olika som säljer sexleksaker. Sen har ju Lelo fler leksaker som jag börjar fundera på att skaffa lite senare, när vestibuliten blir ännu bättre.



www.lelo.se är deras hemsida, värt ett besök :)

2008-09-09 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0