Om min lilla lila lelo lily

Kan räkna upp flera anledningar till varför alla kvinnor i detta avlånga land behöver en liten lelo att leka med ibland, men ni får nöja er med att läsa om vad det var som gjorde att jag skaffade en. Eller rättare sagt, till varför jag fick en av sambon.

Min vestibulit var väldigt svår och gjorde att jag inte kunde bli upphetsad utan att få ont. Tror inte att jag ens behöver nämna att det tar död på allt vad sexlust heter. Även om sjukdomen har blivit bättre och att jag den senaste tiden har kunnat vara kåt så har det varit svårt med smek för jag känner mig hämmad. Det har inte gått att släppa loss och när jag väl smeker mig själv blir det inte så skönt som det kan vara. Spänner mig och undrar när det kommer att göra ont, varför kommer jag aldrig, hur länge har jag hållt på nu?

Innan vestibuliten kunde det gå efter 10 minuter. Nu, om jag rundar av neråt, tar det iaf 30-40 minuter. Efter en timma ger jag upp. Jag är inte alltid ute efter orgasm utan mer att ha det skönt och få känna mig frisk, normal, you name it. Men som sagt, det är svårt när man inte kan slappna av ordentligt. Jag måste vara ensam hemma för att ens kunna vara tillräckligt avspänd för att göra ett försök.

Redan för ett år sedan började jag fundera på en sexleksak när (eller som jag tänkte då; om) vestibuliten blir bättre. Dildo uteslöt jag på en gång men en vibrator har alltid låtit lite lockande. Och sen är det så sjukt roligt att säga lila lelo lily, så en efter lite bedjande och tiggande fick jag en i födelsedagspresent.

Trodde aldrig att det skulle vara så skönt som det faktiskt var. Olika hastigheter, lätt att använda, snyggt förpackad. Det bästa av allt är ändå att jag behöver inte göra jobbet utan faktiskt bara ligga där och slappna av. Ska leka lite mer med den själv innan jag använder den tillsammans med killen. Sen får vi se vad som händer efter det.



Så ser den ut, min älskade lila lelo lily.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Milla

Efter all din reklam så är jag bra sugen på att köpa en sån! Har du någon aning om vad den kostar eftersom du fick den som present?

2008-09-09 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0