"Min" artikel i Cosmo!

När jag låg där i sängen, nyvaken och på bra humör, hördes ett duns från brevinkastet i dörren. Nån sekund senare kommer älsklingen in i sovrummet med nya Cosmo i handen. Letade snabbt igenom tidningen och började läsa artikeln där jag är med. Visst, jag fick läsa den innan men en helt annan känsla att se den i en tidning.

Kan fortfarande inte tro att jag hade mod till att faktiskt göra detta. Hoppas nu bara att det är till nån hjälp så andra slipper gå igenom den här sjukdomen.



xoxo

Kommentarer
Postat av: vV

What!



Jag har ju inte fått mitt ex! Det har inte kommit ut i affärerna än va?

2008-09-12 @ 22:48:57
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/
Postat av: L

åh, jag ska springa och köpa den direkt när den kommer ut! ska bli spännande att läsa.

jag är 19 och har själv problem. tycker det är skumt att jag inte hittat din blogg tidigare då jag sökt på nätet...

2008-09-16 @ 20:59:25
Postat av: brinnande vulva

Bara för det va jag själv tvungen att googla efter min blogg :) Söker man på brinnande vulva kommer den upp på sida 2 men inte om man söker på vestibulit. Vet inte riktigt vad det beror på.. Och tidningen borde komma närsomhelst.. får den tidigare hemskickad eftersom jag prenumererar på Cosmo.

2008-09-16 @ 23:30:04
Postat av: L

ville bara säga - nu har jag läst den!

jag hade förväntat mig någon text på förstasidan, men nehej... men ändå så ser man att de gjort något. synd bara att man inte läst den tidigare känner man ju, haha. hoppas det kan hjälpa några.

2008-09-22 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0