Sexy bitch in jeans

När jag fick vestibulit och insåg att jeans, mitt favoritplagg, inte längre var ett förstahands val när det gällde kläder fick jag ett väldigt stort problem. Just då ägde jag inga mysbyxor, utan endast ett par pyjamasbyxor. Nu har garderoben växt lite på den fronten och jag har nu tre par mysbyxor medan när det gäller jeans har det stått still på shoppingfronten. Tills igår vill säga.

Jag hittade äntligen såna jeans jag letat efter sedan början av sjukdomen. Jeans i typ baggymodell som sitter bra och inte är för korta i benen. I ren lycka köpt ejag även ett vanligt par jeans att ha en av de dagar då vestibuliten känn bättre än vanligt.

Har alltid mysbyxor hemma och eftersom jag just nu är arbetslös så blir det väldigt mycket. När jag jobbade i butiken hade jag jeans när solen inte värmde på allt för mycket och slet av dom så fort jag kom hem. Och beroende på vestibuliten hade jag olika jeans att välja på, de som jag verkligen ville ha på mig och de jag blev tvungen att ha på mig pga v. Ska bli skönt att slippa det och kunna dra på mig mina baggys som jag älskar.

Annars har det inte hänt så mycket, försöker hitta all fakta jag vill få tag på om botox men det går tyvärr lite segt med det. Jag fick en väldigt positiv respons från älsklingen efter att ha gett honom lite oralt i söndagskväll: "din sexiga bitch!". Tänk att en sån kommentar kan betyda så mycket. Känns som att vi är en liten bit på väg tillbaka till det vi hade innan då vi båda ville och när vi testade lite nytt. Hans kommentar fick mig att känna mig riktigt duktig för första gången på länge. Mer sånt.

xoxo

Kommentarer
Postat av: detkallasvestibulit

lycka till med botoxen! Jag får i princip alltid ont av jeans, har svårt med vad jag ska ha på mej vid fest eller så, vill inte ha på mej mjukis byxor eller mina pösiga linnebyxor men det är väl ett mindre problem egentligen. men irriterande att inte kunna ha på sej ett par snygga, tajta jeans!

2008-10-01 @ 23:20:56
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: brinnande vulva

Förstår hur du känner dig. När min vestibulit var som sämst var jag, tur i oturen, studerande eller arbetslös. De dåliga dagarna stannade jag hemma eller tog på mig jeans som va en storlek för stora för att det skulle bli för tajt. Kan inte ens räkna hur många fester jag i sista stund varit tvungen att avboka pga smärtan. det tråkiga är att man tillslut inte blir bjuden och det är jävligt svårt att förklara varför man inte kan komma på fester. Jag hatar allt som har med kjol och klänningar att göra annars hade det varit ett alternativ. Synd att sjukdomen ska avgöra vad man ska ha för kläder på sig.

2008-10-04 @ 05:32:44
URL: http://brinnandevulva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0