Pest eller kolera

Efter att ha mått dåligt hemma ett bra tag så kom jag och älsklingen överens om att ett besök i gamla hemstaden skulle nog få mig att må lite bättre. Så nu sitter jag här i mitt gamla rum.

Ska snart dra iväg och träffa bästa vännen. Ska bli skönt att verkligen få kunna prata ut med någon.

Just nu känner jag mig väldigt förvirrad. Jag trivs så bra i mitt nya hem, i staden och jag älskar min sambo men samtdigt så blir jag sjukt uttråkad där. Samtidigt så hatar jag min gamla hatstad och de flesta människor som bor här men här händer det nåt. Spontanfika med någon, gå in på Ica och man träffar alltid någon man känner. Men det finns för många smärtsamma minnen här.

Det känns lite som att välja mellan pest o kolera; Där jag trivs men är uttråkad eller där jag vantrivs och har saker att göra?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Har precis hittat din blogg och jag måste säga att det är otroligt intressant att läsa om någon som har vestibulit då jag själv har samma diagnos.

Hur går det för dig? Vad har du fått för behandlingar? Har det blivit nåt bättre? Hör gärna av dig!

2008-10-29 @ 23:00:37
Postat av: detkallasvestibulit

du kankse kan försöka hitta på mer grejer i den staden du trivs i..kanske lättare sagt än gjort men kanske värt ett försök, lycka till!

2008-11-07 @ 12:47:41
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0