Bakslag

Snart dags att sova igen, hoppas verkligen det går bättre i natt än vad det gjort på hela veckan.

Hade ett stort bakslag när det gäller vestibuliten idag. Vi myste i soffan efter maten och medan jag blev kåtare så började det göra ont. Jag som precis hade börjat bli kåt utan att få ont. Hoppas det bara berodde på att jag är sjukt trött som det blev såhär. Behöver väl inte säga att det var slut på myset i samma stund smärtan kom. Jag orkar helt enkelt inte ge det en till chans eller bara ligga kvar och kramas. Går hellre därifrån för att komma ifrån skiten..

Inte vågat känna efter hur jag egentligen mår än.. Får bli i veckan när killen jobbar kväll och jag verkligen kan bryta ihop om det behövs. Känns som att jag skulle behöva det. kan inte gå runt såhär som jag gör, med en konstig tom känsla inuti mig.

Nu ska jag snart krocka med kudden.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0