Måste man vara kåt?

Igår sa min pojkvän för första gången något som jag tog illa vid när det gäller sex. Eller det var egentligen 3 saker. Vi har varit ihop i 3 år och jag har haft problem med vestibulit i ungefär 2 av de åren. Han har alltid varit förstående, stöttande och sagt till mig att ta det lugnt när det gäller sex. Han har aldrig varit "på" och försökt få mig att göra nåt jag inte vill. Han har varit en drömkille för alla med vestibulit.


Jag har haft problem med att bli kåt i ett år och det blir bara svårare och svårare. Nu för tiden blir jag i stort sett aldrig kåt. Jag behöver därför lite hjälp på traven men av olika anledningar händer det aldrig nåt. Igår fick jag väl förklaringen... Två av sakerna han sa var att han är för trött och att han inte vet hur han ska göra. Hallå... Så svårt är det inte... jag kan förstå eftersom det var ett bra tag sedan han gjorde mig kåt men han vet vad jag gillar. Jag berättade iaf att jag vill ha hångel, smek, lite dirty talk, stämning och att det ska vara seriöst utan flamsande. Han får göra allt förutom att ta mig där nere. Inte redo för det än. Vill först se hur kroppen reagerar på att bli kåt.

Vi gosar väldigt mycket och att skämta är lite av våran grej. Tyvärr skämtas även de stunder som skulle kunnat göra mig kåt bort. Jag försöker ofta ta första steget men blir avvisad för att han är trött, orkar inte, inte har tid.. Jag ber inte om en orgasm eller att vi ska ha värsta knullet. Jag vill bli kåt. Inga konstigheter med det? Jag vill kunna känna att jag kan bli kåt precis som en vilken jävla svensson som helst.

Det tredje han sa som verkligen gjorde at jag tog illa vid var när jag berättade att inte varit kåt en enda gång den här månaden när jag har runkat av honom och han svarade med "måste man vara det då?"

Klart som fan att man ska vara kåt när man ska göra nåt som gäller sex. hade det inte varit för att jag är en väldigt rastlös människa och handen dras till hans kuk skulle han aldrig fått en avrunkning i huvudtaget. Jag ställer inte upp för att han tittar med hundögon utan det har mest varit för att ha något att göra. Hur tragiskt låter inte det? det är en av anledningarna till att jag inte suger av honom även om han frågor om. Jag vill vara kåt när jag gör det.

Ska jag tolka det som att han tycker att jag ska ställa upp på vanligt sex när jag inte är kåt? Jag har svårt att tro det med tanke på att hur hans beteende innan. Han kan ju glömma att få känna min hand på hans kuk innan han kan ta sig tid och ork för att göra mig kåt. Oavsett hur rastlös jag blir tänker jag inte leka med honom om jag inte är kåt.


xoxo

Kommentarer
Postat av: lina10

Hej. Vad ledsen jag blir nar jag laser ditt inlagg. Jag forstar verkligen vad du menar. Att det ar klart som fan du inte tanker gora nat om du inte ar kat. Men han menade, som du sakert vet battre an mig, inget illa med det. Jag tror att man ofta glommer bort att bara eftersom det ar vi som kanner smartan och har nat fysiskt fel i var kropp, att vara partners mar piss ocksa. Och det ar sa himla svart att trosta dom nar man sjalv kanner att man ar skalet till deras sorg och bitterhet. Till exempel, nar min pojkvan sa till mig att hans sexualitet har andrats sen vi blev tillsammans pga V. det var helt forjavligt att hora. Samtidigt som han ska ha all ratt att saga sant ocksa.. for att han paverkas nastan lika mkt som vi.

Jag vet inte om du haller med mig. Men jag hoppas att du forstar vad jag menar. Tycker det ar jattestarkt av dig att skriva i din blogg om allt det har och ar valdigt tacksam ocksa. Kanns skont att lasa att nan annan lider ett helvete som man sjalv lider... trots att jag mkt hellre skulle vilja att du inte behovde ga igenom det alls! Det har ar nat jag inte skulle onska ens min varsta fiende!

2008-05-31 @ 04:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0