Me and my underwear

Det här med string som alla använde när jag var fjortis har nog ställt till det för många tjejer. Hur bra för musen är de där snörerna egentligen? Svamp och infektioner och gud vet vad bara för att inga troslinjer skulle synas när man klädde sig i de tajtaste byxorna som fanns. Tur i oturen så vände trenden samtigt som jag fick vestibulit och string är nuförtiden mer ett undantag än en regel.

Jag vet att jag låter ytlig men poängen kommer snart. När jag var en av de där fjortisarna med string började mitt intresse för underkläder. Matchande trosor och bh varje dag, förutom tvättdagar då. Jag kände mig skitsnygg! Riktigt sexig, bara pågrund av lite underkläder. Ni har säkert hört att med ett par snygga underkläder så kan man känna sig snygg i det mesta? Så var det för mig. Min samling växte och växte. sen tog det stopp. Sen kom vestibuliten in i bilden.

Stora, fula bomullstrosor. Hur snygg känner man sig i det liksom? Skulle jag någon gång vara dum och använda nåt annat börjar det helvetet därnere spöka. Okej, hipsters är modernt, men jag känner mig inte speciellt snygg i det. Jag vill ha spetsar, gensomskinligt, strass och massa annat, fast inte allt på en gång såklart. Skulle betala dyrt till den som kan designa ett par hipsters som ser ut som mina favoritstring. (ja, dom är fortfarande sparade fast jag inte får använda dom).
 
Nu när jag startar om ska jag även göra en omstart på underklädesfronten. Någonstans måste det ju finnas skitsnygga och sexiga ickestring i bomull som inte kostar för mycket pengar. Vet ni vart jag ska börja leta?


xoxo

Höll nästan på att glömma något bra om mig själv.. Jag är bra på att baka. Shit, tog fyra minter att komma på det. Siktar på 3½ i nästa inlägg.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej såg din sida via vestibulit.com. Jag håller helt med dig om trosor, jag känner mej inte heller så sexig och het i bomullstrosor. Det gör inte saken bättre att de envis med att trycka barnsliga mönster på alla hipstertrosor man ser... Gjorde misstaget att ha syntettrosor för två helger sedan när jag hade en "het" dejt. Åkte på svampinfektion direkt :/

2008-04-01 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0