Vestibulit vs. vaganism

Den här veckan har jag inte haft speciellt ont av vestibuliten, varit på gränsen till  ingenting.  Har varit riktigt skönt. Vet inte vad det är som gör att jag inte haft ont då jag  inte använt några salvor eller liknande. Kanske är det för att jag som person har varit mycket mer avslappnad mot vad jag brukar vara. Trivs så bra med allting just nu, tillskillnad mot innan då problemen var överallt.

Även om vestibuliten har varit snäll så har min vaganism varit rätt grymm, på ett elakt sätt. Egentligen tror jag att den gör ungefär lika ont i vanliga fall, det är bara det att smärtan från vestibuliten har nog tagit över. Fick riktiga kramper, kändes i hela underlivet.

Ärligt talat, jag har hellre ont av vaganismen än vestibuliten. Att slippa den där svidande, brinnande smärtan är guld värt. Sedan känns det lättare att jobba bort vaganism än vestibulit. Fast vad vet jag.. måste ju bli av med vesti innan jag tar itu med min vaganism. Man kan alltid intala sig det så det känns lättare sen när det väl är dags. Lite avslappnande övningar är allt jag gör nu för vaganismen då jag inte kan komma i närheten av underlivet utan att det bränner.

Hoppas att vestibuliten kan fortsätta vara snäll mot lilla mig.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0