...

Ingen sa att det skulle vara enkelt, men ingen sa heller att det skulle vara så här svårt...



Varje dag känns som en kamp. När dagen är slut så känns det som att jag alltid har förlorat och vestibuliten har vunnit. Jag försöker alltid att tänka att det ska bli en bra dag idag när jag vaknar. När jag ska lägga mig tänker jag att imorgon ska det bli en bättre dag. Jag har lika fel varje gång.


Jag vet att den här bloggen är lite smått deppig men jag måste få göra mig av med alla negativa känslor nånstans. All tid bland andra människor går åt till att le och låtsas till att allt är bra. jag klarar inte av att berätta för alla att jag har vestibulit, jag menar.. hur ska dom förstå när inte ens läkare som ska vara utbildade på sjukdomar vet vad det är.. Jag vill inte ha en tycka-synd-om-blick från andra, sån har jag aldrig varit. Det jag vill ha är förståelse till varför jag ibland mår väldigt dåligt.

Imorgon blir det nog lite bättre... om jag bara smörjer mer, stressar mindre, äter bättre, älskar mig själv mer, fokuserat på annat och ser lite positivare på saker och ting...

När vet man att det är dags att ge upp?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Lider själv av vestibulit sedan 2 1/2 år tillbaka. Lite längre ner i bloggen kan man läsa om ett forum, vad för forum? vart hittar man det?

Mvh Maria

2008-06-10 @ 22:09:09
Postat av: Brinnande vulva

Hej!

www.vestibulit.com finns en länk till ett forum som jag verkligen rekommenderar. Alltid skönt att läsa att det finns fler med som genomlider detta helvete, även om man önskade att ingen skulle behöva göra det. Står om tips på behandlingar och massa annat smått och gott.



2008-06-11 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0