Det gör ont även i drömmarna

Det jobbiga med att vestibuliten varit snäll nu i ett par veckor är att när smärtan kommer tillbaka så gör det så jävla ont. Jag hade börjat hoppats att det var på väg att bli bra igen men igår kom det tillbaka. Kände av det lite när jag skulle sätta mig i soffan med benen uppdragna som jag tycker om. Dom åkte snabbt ner igen när det brann till. Som tur var gick det över på en gång. Sedan blev det dags att sova och fy fan säger jag bara. Hatar när det gör så ont. Fick tårar i ögonen och ingen salva hjälpte.

Jag vet inte vad gjorde för att det skulle vara i stort sett smärtfritt under ett par veckor. Hoppas det smärtfria kommer tillbaka, men för att stanna. Annars är det bättre att det gör ungefär lika ont hela tiden, man blir van vid smärtan efter ett tag. Ibland kan det ta veckor, ibland månader men van blir man. Usch, vad hemskt.. bli van med att ha ont. Ingen ska behöva vänja sig vid det.

Även om vestibuliten varit snäll ett tag så ställer den ändå till med problem. De få gånger jag har en sexdröm så gör det ont. Jag kan väl iaf få ha mina drömmar ifred utan att den här dumma sjukdomen ska förstöra.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0