Älskade forum!

Eftersom jag fick en fråga om vad det är för forum jag brukar skriva om så ska jag vara duktig och berätta det nu.

www.vestibulit.com finns ett forum för alla med vestibulit. Där står det om olika behandlingar mot vestibulit, vaganism och svamp. Man kan läsa om vilka salvor som funkar för de andra och vad som inte funkar. Det står om bra mottagningar, om någon ordnar stödträffar och liknande. Några skriver även om sin vestibulit på forumet om hur dom blev sjuka och blivit friska.

För mig betyder forumet oerhört mycket. Jag hade nästan gett upp hoppet när jag av en slump snubblade in dit. Det blev en nystart när jag läste allt som stod där. Så många olika sätt att behandla som ingen nämnt eller jag läst om på nätet. Det bästa var att veta att de tankar som jag har rörande vestibuliten är jag inte ensam om.

Så om du har vestibulit tycker jag du ska kika in där. 

xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0