Wonderful pain

OBS!
Ironisk rubrik.


Den heta sommarvärmen har kommit tillbaka, precis som min värk. De senaste tre dagarna har det gjort ont,ont och ont. Värken varar i 2 timmar, försvinna i fem minuter, göra ont i 20 minuter, försvinna i 2 timmar, komma tillbaka osv.... Så har mina dagar sett ut. Hjälper en stund med xylo... salvan som bedövar men gör lika ont igen när den börjar släppa.

Jag måste lära mig att tycka bättre om kjolar och klänningar. Får lite problem när det är så varmt och inte kan ha mysbyxor eller jeans på mig. Har shorts men påminner mer om fotbollsshorts än såna snygga som man kan ha på stan. Sedan beroende på hur vestibuliten är den dagen får jag ta jeansen efter det. Bra dag, lite tajtare jeans, dålig dag, lösare jeans, hemsk dag.. hemma med mysbyxor.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0