Vestibulit

Hej på er därute!

Den här bloggen har jag tänkt skaffa ett bra tag men inte orkat ta tag i saken förrän nu. Jag lider av vestibulit, "brinnande vulva", och har haft sjukdomen i över 2 år. För er som inte vet vad vestibulit innebär så kan jag säga att brinnande vulva förklarar saken rätt bra... Brännande smärtor i underlivet vid till exempel sex.

Anledningen till att jag startat den här bloggen är för att kunna skriva av mig lite om min egen vestibulit "Varför, hur och när fan kommer jag bli frisk igen." Inläggen kommer varvas mellan mina egna (ibland osammanhängande) tankar och fakta som jag hittat. Skulle den här bloggen hjälpa någon är det bara ett plus i kanten. Får väl först se hur aktiv jag kommer vara på att uppdatera.

xoxo

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0