Svidande byxor

Nyss kommit hem från jobbet. Det sved idag, byxorna vi måste ha på oss är för tajta för mig. I vanliga fall hade jag inte haft några problem men kan man knappt ha jeans så funkar även andra tajta, varma byxor dåligt. Skillnaden mot jeans är väl att jobbarbyxorna kan jag ha på mig i mer en en dag utan att det blir problem. Inne på andra dan nu och imorn lär det bli värre med symptomen. Får smörja med extra mycket olja. Tur att det är kort dag imorn.

Undrar om jag kan få byta till en större storlek på byxorna... Då sitter de kanske inte lika tajt men de blir för stora då.  Ser inte så bra ut inför gästerna och på mitt jobb betyder sånt mycket. "Ni ska vara hela, rena och fräscha"  Tänk vad skönt det hade varit att jobba i mysbyxor. Iaf för mig...

Aja, dags för sängen nu. Ska jobba om 9 timmar.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0