Locobase

I veckan köpte jag äntligen Locobase. Fattar inte varför det har varit så svårt att gå in på apoteket för att köpa salvan. Den står ju inte ens bland intimprodukterna. En helt vanlig oskyldig salva som man kan ha med sig överallt och om nån frågar är det bara att säga att man har torra händer. Fler stycken på forumet har skrivit att den hjälper så värt ett försök. Vet inte riktigt vad jag ska göra annars.. Tror ju inte den kommer göra mig frisk men förhoppningsvis kan den minska besvären så jag vågar prova lite smek och sånt... usch, tanken på sex skrämmer mig fortfarande.

En dag i taget får det bli. Först locobase och vad som händer sen får jag ta då.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0