Trouble in paradise

Senaste tiden har det inte funnits tid och ork till att blogga. Värmen och jobbet tar på mina krafter. Helt det  slut när jag kommer hem.

Har fortfarande inte ringt och bokat tid till läkaren. Måste verkligen göra det snart. Just nu lutar det starkt åt akupunktur som behandling mot vestibuliten. Sen skulle jag behöva träffa herr musdoktor för ett annat problem som har kommit.  Förhoppningsvis är det inge allvarligt för det klarar inte mitt psyke.

Det här är allt jag orkar skriva just nu.

xoxo

Kommentarer
Postat av: vV

Kämpa på!



Om du undrar nåt över akupunkturen så hör av dig. Jag har testat!



Kramar i massor

vV

2008-08-01 @ 23:43:52
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0