Disturbia


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
No more gas in the rig
Can't even get it started
Nothing heard,
nothing said
Can't even speak about it
All my life on my head
Don't want to think about it
Feels like I'm going insane

^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^
It's a thief in the night
To come and grab you
It can creep up inside you
And consume you
A disease of the mind
It can control you
It's too close for comfort
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Release me from this curse I'm in
Trying to maintain
But I'm struggling
If you can go go go
I think I'm going

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^





xoxo


Kommentarer
Postat av: vV

Hur är det med dig egentligen? Finns här om du behöver snacka.



Kram!

2008-08-13 @ 18:10:49
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej! Mitt namn är Josefin och jag håller på att skriva en Magisteruppsats om Vestibulit. Jag skulle vilja basera delar av den på bloggmaterial men vill först informera om att jag skriver den och få ett ok. Kontakta gärna mig för att få mer info! Naturligtvis behandlas alla uppgifter konfidentiellt! / Josefin

2008-08-27 @ 14:43:11
Postat av: Josefine

älskar den låten!

2008-09-09 @ 13:00:47
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0