Yesterday

Igår gjorde jag något som man inte ska göra när man har vestibulit men jag kunde inte låta bli. (Nej, det var inte att ha sex.) Jag hade string.

Omg! Kanske inte låter som en big deal för vanliga människor men string är det värsta man kan ha på sig förutom supertajta jeans när man är drabbad av v. Jag var bergsäker på att jag skulle få some pain på en gång men det funkade hur bra som helst.  Det hade varit rätt lugnt där nere i ett par dagar annars hade jag aldrig försökt. Det var en bra modell som inte satt för tajt eller för den minsta modellen heller.

Känt mig obekväm i andra trosor. String är det jag gillar bäst även om det är sååå omodernt och helt fel.Kommer nog inte göra om det så värst många gånger men tänk att en sån liten sak kan göra så stor skillnad.

xoxo

Jag är bäst på att poppa popcorn!

Kommentarer
Postat av: vV

Det var flera år sen jag hade string! Hittade ett par i troslådan när jag röjde igenom den idag (tvättdag :))....

Underkläderna gör mycket för självförtroendet. Jag har aldrig gillat string så för mig är det ju lätt att låta bli. Värre för dig då, men skönt att det funkade.

Kram

2008-04-21 @ 10:32:41
URL: http://lillaochstorav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0