Toilett issues

Igår efter ett litet besök på toaletten började det svida. Hoppades att det skulle gå över lika sanbbt som det började men sån tur har inte jag. Så från klockan 9 igår kväll till klockan 4 i natt (/morse whatever) sved de och gjorde ont. Jag behöver väl inte tilläga att jag inte kunde somna förrän det slutade?

Det jobbiga är att när det börjar svida och göra ont finns det inget som hjälper... Därför är det viktigt att försöka hitta ett sätt att se till att det aldrig börjar. Salvor, oljor mm...

Men varför började det svida igår? Hade jag inte smörjt in mig tillräckligt? Var det för att jag försökte ha en skön stund med lite smek? Känns för jävlit om det var på grund av det eftersom jag knappt kom halvägs innan jag tappade lusten. Kändes verkligen som någon tryckt på en avstängningsknapp, så fort försvann lusten. Var det på grund av att jag är extra stressad just nu? Eller tyckte bara mitt lilla helvete att jag inte haft ont på ett tag så nu var det dags igen?


image7

xoxo

jag är bra på att vattna plastblommor. (ja, jag vet att dom inte ska ha vatten, men några ser ju så verkliga ut....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0