Sexfixerade Sverige och underbara killar

Sex har alltid varit något som de flesta strävar efter att ha. vart man än tittar så handlar det om sex... Tv, tidingar, filmer, reklamer, kommentarer på stan, samtalsämnenn bland vänner... Den som har sex ofta, och dessutom bra sex ofta får nästan status medan den som sällan får ett ragg klättrar neråt på den där rankningen.

Det ska knullas ofta, det ska göras mjukt, hårt och bakifrån, ridandes och på alla fyra. man ska ha sex i provhytter, överallt i hemmet, utomhus, offentliga platser, i bilar och flygplan. Man ska ha matsex, gruppsex. Kinky, hardcore, s&m, dominat, rollspel.

Det är så lite som gör att man inte passar in. Man kan vara ett par som inte har sex lika ofta som genomsnittet. Shit, då måste man ju ha problem i förhållandet. Eller en snygging som aldrig får score, whats wrong? Könssjukdom kanske, eller personlighetsstörning? Och vad är det som gör att det där ufot får ligga så ofta? En stor kuk eller gudinna i sängen?

När det är så jäkla sexfixerat är det inte konstigt att flickor som drabbas av vestibulit känner sig utsatta. Man blir rädd för att lämnas ensam, för vem vill ha någon som man inte kan ha sex med? Jag blev det iaf. men är det så konstigt? Så ofta som jag och min kille hade sex så var det svårt att föreställa sig ett liv utan sex. I de tjejtidningar jag läste skrevs det ofta om hur viktigt det är med sex för att få förhållandet att hålla. Jag trodde verkligen att vårat förhållande skulle ta slut så fort jag fick diagnosen.

Tänk att det finns killar som klarar av att, om inte annat så iaf försöka, ha ett förhållande med oss vestibuliter. Det kan inte vara lätt med tänke på våra beteenden. Rör oss ena dagen, håll dig borta den andra. Vi vill avbryta mitt i det roliga på grund av smärta. Våra humör kan vända lika fort som du hinner säga rappakalja och allt detta på grund av våran sjukdom. Vi ser det som vårat egna helvete, något som man inte ens vill att ens värsta fiende ska få och ibland glömmer vi bort hur mycket ni stå ut med.

Så min älskade pojkvän, tack för att du står ut med mig fast vi inte kan ha sex och jag beter mig som jag gör ibland . Det kan inte vara lätt att ena stunden ha en kåt flicka nafsandes i örat för att i nästa stund ha henne gråtandes i dina armar.

Älskar dig!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0