En bit på vägen

Nu när ilskan har lagt sig lite sedan det förra inlägget känner jag mig rätt stolt över mig själv. Tänk vad mycket jag tagit mig igenom, jag lyckades ta mig ut ur deprissionen innan det tog över mig helt. Jag har fortfarande kvar min pojkvän och att inte ha sex har gjort att jag vet att han verkligen älskar mig. Jag har börjar trivas i mysbyxor och lite av självförtroendet börjar komma tillbaka, lite är ju bättre än inget. Jag träffar kompisar, festar och beter mig nästan som en normal människa...

Man kan väl säga att jag har accepterat att jag har vestibulit, hur mycket jag än hatar att ha det.

Eftersom jag glömde skriva något bra om mig själv i förra inlägget (svårt att komma på nåt när man är på det humöret) så måste jag skriva tre saker nu istället och en för det här inlägget, thats the rules:
Jag är en snabb läsare. En pocket tar ett par timmar, en tjock harry Potter bok tar några fler men aldrig mer än en dag. Skitbra när man gick i skolan och kunde slappa när de andra fortfarande läste.
Jag gör jättegoda tortillas. Pannkaka kan jag inte göra men tortillas går bra. Alla som smakat har älskat dom.
Jag kan ta fina foton. Jag är fotografen i min familj, kan bero på att jag gått media...
Jag är duktig på att få min syster att skratta. Tro mig, ibland låter det lättare än vad det är.

xoxo

Kommentarer
Postat av: vV

Hata stuprörsmodet!

Tips: Koola Anna har sjukt snygga och sköna baggyjeans. Jag lever i mina! Det är mjuka, lagom lösa i grenen, lagom säckiga. Sjuukt bra, klart och betalt! ;)

2008-04-21 @ 10:40:24
URL: http://lillaochstorav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0