Det ordnar sig

Det här med att positiva tankar och att ha ett positivt synsätt har fungerat rätt bra. Jag har försökt att släppa alla tankar på det som stressar upp mig ich helt plötsligt så ordnar sig saker och ting.

Pengar till exempel...Fick ett sms från pojkvännen i måndags där det stod att vi fått 5000 kr av hans pappa för att kunna köpa möbler. En skänk från ovan av en ängel kändes det som. Jag är inte alls lika stressad över detta längre, vilket också gör att jag inte är lika stressad över att få jobb på en gång då jga har "råd" att vara arbetslös lite till.

Idag kom ett glädjebesked till, eller två då jag slapp parkeringsböter idag och sparade flera hundra kronor. Kommer få 6000 kr tillbaka för skatt och sån skit. Helt underbart!

Mitt självförtroende ökade lite idag då jag fixat till mig och faktiskt kände mig snygg. Det lär inte hålla i sig då jag ska jobba imorn men skönt att få känna sig snygg ett tag iaf.

Så nu ska jag jobba ännu mer på att släppa taget och låta saker och ting ha sin gång. Ibland så löser det sig utan att jag behöver ha kontroll över allt. Vem vet, snart kanske jag börjar må bättre och min vestibulit förvsinner.


xoxo

Jag är en bra lyssnare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0